Mycket nytt till nästa år...

Har ingen lust till att blogga för tillfället.. har inte haft något vettigt att blogga om heller. Tänkte starta upp en ny blogg med ett helt nytt namn, design m.m. och ta bort denna till årskiftet. På nya bloggen vill ja skriva mera om åsikter inom ridsporten, träningar, om mina mål (hur jag försöker ta mig dit m.m.). Mer om ridövningar, hur jag lägger upp ett hopp/dressyrpass osv.

Det är mycket nytt som händer till nästa år. Vi flyttar till Borås och jag flyttar till skolans internat i Svenljunga. Vart Sisse tar vägen är fortfarande oklart. Kanske har jag en ponny (!) till nästa år också för att utbilda och rida till? Jag och Sisse ska komma ut och tävla lokalt i hoppning och vi ska även börja med fälttävlan!! Så till sommaren är vårat mål att starta våran första fälttävlan! Spännande va? Så resan dit hur det går på träningar m.m. kommer ni få läsa mycket om på nya bloggen! Ska börja träna dressyr för en annan tränare nu också och även en ny hopptränare är fixat! Gött, så nu blir det träning varje vecka i båda grenarena + fälttävlan! :D Får se när dressyren kör igång.. blir så snart som möjligt hoppas ja! Har även någa nya "elever" som är sugna på att rida lite för mig och få hjälp med sina ponnysar/hästar. Och dessa finns i svenljunga så det kommer bli så sjukt bra när jag flyttar dit! då kan ja ha lite träningar och så på kvällarna! :D  

Det är såååå mycket som är nytt och mycket att se fram emot! Så det känns bra med en ny blogg och jag har en anledning till att göra en ny :) Så mycket annat som är nytt till nästa år.

Visst låter allt detta spännande?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback