Mys med underbara vänner <3

Jag, josefin och sabina har ridit sisse idag, vi åkte direkt efter skolan i ridkläder till stallet! :) Sabina red mest och körde mkt galopparbete vilket sisse behöver och det såg mkt bra ut för dom och även för josse och sisse! När jag red tyckte jag hon kändes fin och galoppfattningarna satt kanonbra även idag :D Så jävla underbart när dom funkar!!!

Nu har vi tre och två killar som är här käkat pizza och ligger nu i sofforna och chillar framför tv:en. Vi tjejer fixade sovmorgon imorgon, lite fjäsk funkar alltid bra för lärarna! ;) efter killarna har försvunnit här i från ikväll, runt 23.00 så ska jag iaf plugga. Måste göra det då jag har biologiprov imorgon och fick reda på det idag :/

Vi hörs imorgon, ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha! ;) Vi har redan planerat in ännu en gång vi ska träffas och då ska alla sova här. Torsdag- fredag nästa vecka, då blir det livat! hehe


Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson -

va med i frågestunden

http://teamzr.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

2011-12-15 @ 19:25:36
URL: http://teamzr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback