Pluggar

Pluggar biologi.. kanske inte det jag skulle göra en fredagskväll men får faktiskt ta och bita ihop. Snart är det ju lov så får tänka på det ;) Gör ett litet schema här nedanför så jag själv har koll på vad som händer och så får ni se hur mkt jag har fram till torsdag i skolan och annat.

Lördag imorgon: Rida hästen, till stan och shoppa, plugga Biologi alla minuter jag inte gör annat.
Söndag: Gå upp vid 7-8 och fortsätta plugga Biologi, tävling 11.00, när jag kommer hem ska det pluggas ännu mera.. BIOLOGI!
Måndag: Sisse vilar, Jag fortsätter plugga Biologi och även till matteprovet.
Tisdag: Julfest efter skolan = Sisse vilar och inget pluggande. Börjar 17.30 och sen håller det väl på hela natten också typ.
Onsdag: Biologi prov + matteprov, hinner rida Sisse.
Torsdag: Vi går på lov, innan det har jag ett biologiprov. två tjejer och tre killar kommer hit och alla sover över, mys! Sisse vilar.

En väldigt hektisk vecka måste jag säga som kommer! Tur jag är klar med projektet hästnäringen, bok recensionen och en inlämning i naturbruk. Annars hade jag haft det nästa vecka också men det gjorde jag klart nu idag fredag och fick allt inlämnat, skönt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback