Fortsättning på söndagen...

Från att jag kom hem från stallet/tävlingen brast jag ut i tårar! Det var en chock när jag såg att det stod "vila i frid" och med en bild under på Kalle på facebook. Tårarna kom precis lika fort och både jag och mamma var ledsna resten av dagen och den kvällen. Hästen som jag älskade så grymt mkt fortfarande och som vi hade planer på att köpa tillbaka finns inte längre vid liv <3 Ägarna hade ringt till mamma undertiden vi var på tävlingen i söndags och hon sa att kalle hade fått tarmvred/kolik. Veterinären hade vart där och gett han medicin, dropp m.m. för att han skulle klara resan ner till Slöinge häst klinik så det inte skulle bli värre. Tyvärr fick han avlsuta sina dagar där.. Var något med hans tunntarmar som gjorde att han inte klarade sig. 

R.I.P världens goaste häst! 17 år blev du. 3 år var du hos mig och jag är så grymt glad och tacksam över våran tid ihop <3 Vi ska ner till ägarna nu på lovet och hämta ett av hans träns som han även hade hos mig och även hans lädergrimma som han också hade hos mig. Som ett minne av världens goaste och charmigaste häst!

R.I.P <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback