Sista dagen på året 2011!

Woho, ikväll firar vi då in nya året! :D Jag hade några alternativ att välja på vart jag skulle ta vägen. Alingsås, Gällstad, Skövde, Borås och naturligtvis här hemma men det blev tillslut Borgstena! :) Ligger långt här ifrån men skitsamma, dit ska jag iaf och fira nyår! :) Mamma kör mig till Gånghester imorgon så jag är där 13.00 och blir då upphämtad av en killkompis som också fick sitt körkort idag, grattis!! Vi drar sen vidare mot hans "hemstad" och så blir det lite fest där och god mat! :) Vet inte vad det för folk som ska dit och lär nog inte känna så många men förhoppningsvis lär jag känna folket under kvällen/nattens gång! :)

Nu ska jag duscha och fixa iordning mig! Vi hörs imorgon när jag kommit hem vilket kan bli sent då jag inte vet riktigt hur jag kommer hem men det löser sig alltid! :)

Sisse får vila idag så mamma tar stallet. Får nog bli lite extra halm och hö till henne till kvällen så hon har något att pyssla med med tanke på raketerna och extra torv! :)



TIDINSTÄLLDA UNDER DAGEN SÅ HÅLL UTKIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback