Stackars, stackars Sisse...

Ska strax till stallet en kortis, ska bara mocka och fixa mat. Rider inte idag heller då jag sträckte ryggen tidigare idag och det gör riktigt ont! Kan knappt gå, sitta och stå och att utföra något arbete går absolut inte! Med lite värktabletter och skit och smärtstillande går det nog ;) Så är helst i stillhet..

Får verkligen hoppas jag kan rida imorgon, annars kommer jag gråta! För nu har hon blivit riden en gång på två veckors tid och jag har vart i stallet två ggr bara på två veckors tid. INTE OKEJ! Måste komma igång så vi kan vara med i Svenljunga den 18 december på deras CR/jul - hoppning!! Om vi kommit igång så bra och hunnit med en hoppträning där emellan så kommer vi debutera 110 cm. Hade vart så kul.

Länghem hade något nu den 11 december, men tror man var tvungen att va utklädd och köpa en julklapp och så var det pappa helg också så det skiter vi i. Blir bara jobbigt med allt. Har det kommit snö också tills dess så går det ju inte. Så vi kör på Svenljunga ist! :) Då kan jag även ta och tävla en ridskolehäst där! :D

Nej, nu ska vi till stallet och jag ska få pussa på min häst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback