Stressad och rädd häst

Stallet ligger intill byn i Länghem och dom smällde raketer och grejer och sisse var själv i hagen och var lite smått stressad och osäker. Det fortsatte att smälla raketer så jag borstade bara av henne i boxen lite snabbt. Ville inte riskera att gå ut på vägen där det smällde för att gå ner till ridhuset. Så sisse fick vila och får även göra det imorgon då jag ska va i Gånghester kl 13 och bli upphämtad av en killkompis som fick sitt körkort idag, grattis! Kommer fira min nyår i Borgstena, 4-5 mil från mig :) Kommer nog bli kul får vi hoppas på!

NU ska jag ladda över lite bilder som ligger i kameran till datorn och prova nya redigeringspogramet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback