Världens bästa häst <3

Oj, oj, oj vad ridpasset gick bra idag!! Såhär fin har hon inte vart på länge och hade jag haft tid hade jag kunnat rida mycket längre än vad jag gjorde! Men det gick så bra så då kändes det bra att sluta när det gick som bäst och inte fortsätta :)  Har börjat göra galoppfattningar från skritt nu ist för trav. Galopparbetet funkar så mkt bättre och när man sen ska fatta galopp från traven tar hon dom direkt. Hon hade inte en tanke på att öka farten i galoppen och var så fin i handen och bara rullade på och låg superfint på bettet! wow vilken känsla, en känsla som jag hoppas på att hitta tillbaka till :) Efter galopparbetet körde vi massvis med skänkelvikningar i båda varven. Hon har aldrig gjort så fina skänkelvikningar innan och jag hade ett stort leende!

Nu känns det verkligen som vi kommit en bra bit på vägen och hon kändes som en välutbildad häst idag som kan sina skolor ;) Superkul verkligen!!! :D Nu hade det vart kul med en dressyrträning för tränare :) Får ta och hitta någon först bara :) Imorgon blir det skogen och jag och sisse ska busa av oss och på söndag är det årets sista tävling! :D Tagga!

Vårt hus ligger på hemnet nu också och här nedanför tänkte jag visa lite bilder på det! :)










Inte alla bilder och inte på alla rum.. men såhär ser det ut hemma hos mig! :D Första visningen på huset är den 15/1, spännande!

Jag vill även tacka för kommentarerna jag fick i föra inlägget!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback