Äntligen en blogg!

För att vi jag - Amanda och jag - Vickan ska komma igång med bloggen så hade vi tänkt göra dagar som dom flesta börjar att göra med en presentation av oss själv osv. Vi kommer då göra detta för oss själva i olika inlägg :) Och vi börjar redan ikväll med Dag 1, alltså presentation av oss själva!

Vi vill ännu en gång tacka tjejen som fixade och hjälpte oss med Header och designen! Hon gjorde ett eget inlägg här under och besök gärna hennes blogg! :)


Dag 1 - Presentation av oss själv
Dag 2 - Presentation av hästarna
Dag 3 – Hästar jag ägt
Dag 4 - Mitt mål med ridningen
Dag 5 - Min bakgrund
Dag 6 - En perfekt dag i stallet  
Dag 6 - Om jag skulle vara tvungen att byta häst med nån skulle jag välja
Dag 7 - Mina drömmar
Dag 8 - Min önskelista
Dag 9 - Mina tränare
Dag 10 - Jag gillar
Dag 11 - En häst jag saknar
Dag 12 - Jag gillar inte
Dag 13 - En hoppträning
Dag 14 - Jag måste träna på
Dag 15 - Mina rädslor
Dag 16 - En stund jag aldrig kommer att glömma
Dag 17 – Favoritmärke på utrustning
Dag 18 - Frågestund med båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback