Dag 4 - mål med ridningen

Oj vad svårt! :O Lättare om vi tar ett år framåt ;) I så fall är det att ut på så mkt CR i hoppning och dressyr och några lokala! :) Få Sisse mer bärig i sin galopp, finns så mkt så jag inte vet vad jag ska skriva :O

Hoppning: Mer uppmärksam/lyssna på mina signaler och hjälper och att det är jag som ska bestämma tempo m.m. Det ska inte vara full fart mot ett hinder med huvudet upp i vädret, nej nej. Det kan gå i ett högt tempo om jag har kontroll på det och att jag kan korta och länga precis när jag vill. Mkt gymnastikhoppning framför allt!

Dressyr:  Som jag skrev här uppe. Mer bärig, fortsätta med det jag håller på med idag. Börja ridpassen med lång och låg och varva mellan det i ridpassen. Mkt bommarbete där också. Det var lite kort om mitt mål 2011.

Vi ska framför allt ha roligt tsm! :D Bjuder på en gammal bild, blir så tråkigt utan bilder :(
Bild från en av provridningarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback