Fixar och grejar

Kommit hem från stallet precis :) Inga nya sår idag hade pållan, skönt!! :) Sitter och fixar med pengar som jag ska ha till mat, biljett och buss imorgon :) Har prcis fått ihop det! :D haha! Tror jag lämnar "stövelpengarna" hemma :) Blir nog bäst så.

Imorgon är jag nog i stallet vid 8 tiden och ska mocka och fixa mat innan bussen går :) Sen så bär det av kl 08.30! :D Åhh vad jag längtar just nu! Tur att jag fixade en biljett i sista sekund! :D

Nu ska jag göra lite inlägg och fortsätta att packa ner ridkläder och lite övernattnings grejer till Vickan eftersom jag sover där efter en hel dag på horse show :) Sen upp tidigt för att släppa ut pållarna och mocka och fixa på lördag morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback