Göteborg horse show

Nu när jag ska med till GHS nästa fredag har jag börjat fundera på vad jag ska köpa! :D Detta schabrack ska jag ha och eftersom det är så billigt, 70kr, så hade jag tänkt kolla om det går att lämna in på brodyr :) Dock vet jag inte vad jag ska ha för text. Hästens namn elr mitt namn på? Röd text hade suttit fint! :D Ett par röda ridbyxor ska jag leta upp med!




Ett Mia´s dressyr schabrack, dock med grå elr svart kant ist för röd :) Kostar 500kr så ska se om det finns ett sånt för 400kr kanske :) Elr så får det bli ett pessoa som jag tittade på förra året! :D Ett par vita dressyrskydd och boots! Kommer säkert hitta en massa fina saker jag vill köpa! :D

Kommentarer
Postat av: Asbjornalvilde

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-07-14 @ 07:14:13
URL: http://asbjornalvilde.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback