Horse show

Är väldigt tött just nu! Men tänkte skriva lite om går dagen och idag :)

Vi var ju på horse show igår vilket var jätte kul!! :D Och det bästa av allt, jag kom inte ens över 800kr!!! :O:D Haha...Hade jätekul inne på mässan med Vickan, var där under hela den långa rasten och ytterligare än timma :P Så när vi närmade oss utgången med tunga påsar satte vi oss ner på varsin stol, ajaj mina fötter och händer!  Títtade på alla som var med i dressyren men hann inte se dom tå första :) Det blev lite drygt men fina hästar var det! :D

Hade en jättebra dag!! Köpte två pannband (silver & röd), ett Mia schabrak och vita benskydd! :) Är riktigt nöjd och Sisse var JÄTTEFIN i allt! :D Hade jag gått till mässan den sista timmen hade det blivit ett till pannband, grönt i så fall och ett matchande schabrak ;) Så kanske lite tur att jag inte gjorde det :) Och hittade ingenting på Börjes, gick rakt igenom två ggr typ bara, fanns inget...

Var hemma efter 11 tiden och jag och Vickan satt och kollade på film till 02.34 för att vara exakt ;D Somnade fort och sen var det upp tidigt för att släppa ut hästarna! :)

Jag och Vickan mockade och fixade allt till ridskolehästarna, hästarna fick även två kärror med torv var av mig! Dom hade bara själva bädden och inte så mkt mera. Vi fixade insläppsmat, kvällsmat, lunchade alla hästar och fyllde på massa vattenhinkar.

Sisse gick bra för att inte gått på tre dagar. Hon var lite stel i gången men det får man lov att vara om man vilat :) Busade lite i galoppen, hade inte stora krav på henne idag.

Nära att jag köpte nästan ett sånt pannband längst ner men fick bli ett annat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback