Horse show

Förbredder lite inför Horse show med pengar blandannat! :D Var ju tvungen att lägga undan 2500kr för dom ska gå till mina ridstövlar, men har fortfarande en massa pengar jag kan shoppa upp! :D Haha! Bra att det är mina egna pengar så slipper man tjata på mamma att jag vill ha de och de;) hahaha! Tur hon inte är med detta år...

Det jag ska köpa/ kolla efter hade jag tänkt:
- Schabrak med brodyr (köpa)
-dressyr schabrak till tävling (köpa)
-Läder grimma om jag hittar en för ett bra pris som är snygg! :D
-Gummiboots ett par så jag har runt om (köpa)
-Pälsglans, köper man väl nästan alltid på  Börjes och har snart klarat mig utan i 2år så nästan ett måste!!! :O
-Röda ridbyxor, kanske
-Ländtäcke, kanske
-Tröja till mig och Vickan med brodyr kanske också?! :D


Kommentarer
Postat av: Therese

Finns bara ett pälsglans som är grymt och det är FOXFIRE! Finns på Börjes tror jag och trots att det kostar någon krona mer så är det överlägset bäst! ;)



/T

2011-02-24 @ 08:41:29
URL: http://www.stallthema.zoomin.se
Postat av: Amanda

Haha okej ;) jag får ta och kolla efter det då :D

2011-02-24 @ 20:09:02
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback