Trodde inte det skulle vara så jobbigt...

Ska ju välja klart gymnasium idag men jag vet inte vad jag ska ha som andra val osv. Är fortfarande osäker på mitt första val också :( Har funderat fram och tillbaka i över en vecka men inget verkar jag vilja gå :( Tycker det är skit jobbigt verkligen!! Jag, pappa och mamma tycker helt olika så det gör mig ännu mera osäker...Men men.

Ska väl komma på något ikväll får jag hoppas på om det så ska ta hela natten! Just nu vill jag bara gå om och fundera ett år till för jag vet verkligen inte vad jag ska gå! :( Usch!

Sisse gick iaf okej idag, vi var själva i ridhuset vilket var skönt! :) Hon var väldigt pigg och vill inte skata av till skritt från trav, bromsen funkade inte riktigt, mkt bättre i slutet! Vi gjorde iaf en massa rygningar i skritt och gjorde lite skänkelvikningar. Galoppen var fin ett tag under passet men när jag skulle ta en sista galopp så exploderade hon! Busiga hästen! Blev sen årsmöte och är nu hemma :)

Och jag och Thule fick medalj :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback