Trött...

Varit en lugn dag idag men ändå är jag jätte trött! Ska precis välja om till gymnasiet vilket inte är kul.
Mamma jobbar natt så  blir jag och Hälge + alex som är själva :)

Imorgon blir det också ridning i manegen elr ängen om ni vill ha bilder ;) Mamma ska titta så hon kan allt fota! :D haha. Klippte Sisses man idag också, växer så det knakar och vill inte ryka den för då blir den "tunn" och jag kan inte knoppa då. Kalle hade ju jätte tjock man och jag har väl blivit van vid det så ska inte rycka Sisses man ;)

Funderar faktiskt på att sova, blir en jobbig kommande vecka i skolan :/ Idrottsprov tisdags, SO prov onsdag, Engelska redovisning torsdag och vanlig läxa på det och kemi läxa/prov fredag -.- Så denna vecka får gärna gå fort!  Jaja, nu får jag sätta fart med mitt val innan jag ångrar mig en gång till!

Hoppas ni haft en bra dag bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback