Sår igen...ingen nyhet

Glömde att skriva innan att Sisse hade ett nytt sår idag IGEN! Vad ska jag göra?! + att skorpan nere vid kotan på frambenet hade lossnat så det var ju inte heller så bra! :/ Suck. Såret på rumpan ser bra ut iaf, har läkt ihop fint :) Men det är inget roligt, det första man får göra är att känna igenom henne ordentligt inför varje ridpass och i vanliga fall också. Det syns ju inte om det är ett litet sår och om det har blödit för hon är svart så i bästa fall har blodet kommit ner till hoven så man kan se men det är ju inte alltid det händer.

Man kan ju undra hur hon fick detta "såret" också! :S

Usch, ett av såret i sommras, jag hoppas inte på något sånt igen! I sommras hade jag en brun häst! Ska lägga upp en bild där hon är jättefin i färgen <3 Skönt att hon inte bryr sig så mkt när man håller på med såren. Den sista bilden var dte ett sår på 5cm!!! När Ionel skulle kolla hur gjupt det var stack han in något och Sisse bara stod och tittade, vilken snäll häst jag har <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback