Hiss eller Diss?


Denna gången kör vi på lädergrimmor!



Vi börjar med den lädergrimma jag själv har till Sisse! :) Kostar 219:- Mjuk och fin med bred nosgrimma med mjukt fuder under samt i nacken och rejäla spännen och stilren! Min är svart men behöver en ny då den är sönder :( Stor hiss men vill inte ha en likadan grimma igen :P Men en hiss får den!



Gillar inte "mönstret" på nosen, den ser också lite "klen" ut. Nej, den faller inte mig i smaken så en diss!
Kostar just nu 69kr och har kostat 129! Så för 69:- hade jag kanske köpt den.



Klinkers på grimmor också?! Tycker det var coolt och skulle gärna vilja ha den! ;) Dock lite för smal över nosen :( Men den får ändå en hiss även om den var något smal över nosen! Kostar 279:-



Söta ponnygrimmor! Hade jag haft en liten B elr C-ponny hade det vart ok men inte annars :P
Hiss och diss på dom! Kostar 299:- Skulle varit billigare! Så diss på priset!



Denna grimman är snygg med detaljerna på sidan, finns dock inte i svart :( Så hade den vart svart och vart bredare över nosen hade jag lätt köpt den! :D
Så både hiss och diss på denna också!

Vad tycker ni om grimmorna? Vilken gillar ni bäst respektive minst?




Kommentarer
Postat av: amelia

jag tycker nästan om alla, och jag älskar brunt läder med! :)

Men den minst fina var nog den andra uppifrån tycker jag nog :)

Den finaste var den tredje uppifrån :)

2011-07-19 @ 17:55:48
URL: http://skimmelligan.blogg.se/
Postat av: Amanda Nilsson

jag gillar den sista :)<3

2011-07-19 @ 18:16:57
URL: http://resilient.blogg.se/
Postat av: majja

första och andra tycker jag är snyggast! Men dom ponnygrimmorna är ursöta med (a)

2011-07-20 @ 16:14:43
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback