Hmm...konstigt

Hade gjort en del tidinställda inlägg till både igår och idag men har dom kommit upp? Nej. Så tråkigt :( Får spara dom till en annan gång ;) Men jag lever iaf om någon undrar! :D haha.

Igår var det riktigt skit väder och jag gick bara 3 varv på hela dagen! Gjorde lite annat med Magdalena och vi hade riktigt skoj! Hon gick precis ur trean på naturbruksgymnasiet i Svenljunga så jag hade mkt frågor och mkt att prata om! :D Vi smörjade alla hästarna träns (13st var det), mockade två stora hagar och mockade ut en box och fixade nytt underlag till den och drack chocklad! Idag var det lite mer folk och jag gick med Karpin <3 Gick runt 50 varv men det var inte alls mkt folk!

Sisse fick nya skor idag, toppen! Bara att tuta och köra! ;D Gör några inlägg till ikväll så vi hörs! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback