Inte riktigt fräsch

Kom hem idag så jag kan sova en natt hemma så jag kunde rida min lilla häst idag :) Men hon ömmade jättemkt på vägen ner till ridhuset och ville bara gå i diket och på gräset :( Skrittade lite i en låg lång form och kändes mkt bra! Började sen trava fram och då blev hon lite kort i steget och kändes inte riktigt fräsch :( Men fortsätte att rida en 5min till då hon "haltade" till bara då och då. Men jag valde att avsluta och gå hem med henne. Hon gick i diket hela vägen hem, stackars lilla hästen <3 Kan vara från uteritten i fredags när vi red så långt och på grusvägar och hon blivit öm av det och trampat på en sten :/ Hon var iaf inte varm elr svullen någonstans så det måste vara att hon ömmar lite :) Konstigt, för hon har aldrig gjort det innan. Men som sagt, red ju ganska långt i fredags på grusvägar...

Om det inte blivit bättre tills torsdag får hovslagaren komma och slå på skor :) Glömde naturligtvis kameran hemma men det hade ändå inte blivit mkt bilder! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback