Jag vill ha körkort, NU tack!

Så suuur och besviken och ledsen på det....Ingen tävling på onsdag, snyft! :´( Mamma fick jobba natt och börjar vid 9 tiden men vi hinner inte tillbaka från tävlingen tyvärr som börjar kl 6. Det blir för stressigt :( Tur vi inte hann att anmäla hos då ;) Men usch så besviken jag är :´( Har sett fram emot detta i en månads tid och så går det inte helt plötsligt :(

Vad jag längtar efter eget körkort så man kan åka iväg själv med hästen och tävla!!!!!!!!!!!! DET FINNS INGEN SOM VILL KÖRA MIG OCH SISSE TILL U-HAMN PÅ ONSDAG KVÄLL?! Elr så rider jag dit, tar väl "bara" några timmar då? Usch så ledsen jag blir när sånt händer :´( Speciellt när man längtat i över en månad...



men jag ska inte vara för deppig, det kommer fler tävling, först om en månad :( jag blir galen! Imorgon får jag dock min första och ordentliga lön! :D Så otroligt kul hahaha!

Det första som står på min köplista är SÄKERHETSVÄST! Det måste man ju bara ha och min jag har nu kommer säljas för en liten summa pengar elr slängas :P Sen ska det köpas in saker till min tävlingsoutfit till dressyren och dte är ridkavaj, boots, plastrong och benskydd :) Mer om det kommer!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hade jag haft körkort hade jag kört dig! :)

2011-07-25 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback