Jobbat idag

Var perfekt väder idag att jobba i, inte för kallt elr varmt! :) hade den lilla svarta söta ponnyn frennie idag, imorgon blir det Karpin! :) Sisse vilar idag mån och imorgon tis så hon får vila hovisarna :) sen tar Therese henne ons och tors. Förlåt för dålig uppdatering idag, men kunde inte göra något åt det...imorgon kommer jag hem en natt så då kommer jag blogga fult ut! :) hpppas ni haft en bra dag! Klippte även mig idag, över 15 cm vilket jag ångar nu efter :( tur det växer ut igen! /Amanda


Kommentarer
Postat av: Nicholai von Benzon Hollesen

Tack för din kommentar!

Tusen tack för att du läser min blogg!

Kram Nicke!:)

2011-07-12 @ 01:04:50
URL: http://nicholaihollesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback