Myshästarna

Idag lånade jag ridskolehästen Zalza för en mysig tur ut i skogen tsm med Linnea och Biljanca :) Gud vad jag älskar den hästen! Så mysig och charmig är hon! Det blev barback på lilla tjockisen och hon tyckte det var så kul att komma ut så hon slängde och ruskade med huvudet och sparkade bakut i galoppen. Hjälpte sen Linnea lite på ängen och tittade när hon red. Sen red vi hemåt och avslutade i sjön! Zalza äääälskar verkligen vatten, gud vad hon sparkar och tar i för kung och fosterland och jag blev snarare dränkt uppe på ryggen!

Super glad och nöjd häst! :D<3



Tog sen en barbacka tur på Sisse bort till Robban och mamma för att äta lite glass där! :D Över bron och och bort igenom och så kommer glassbilen med "serenerna" på och stänger inte av när han/hon ser att det går en häst vid vägkanten utan kör bara förbi med dom på...Min underbara häst tittar bara på den och går på som vanligt! :D Vad jag älskar henne, bryr sig inte direkt över någonting!!! :D<3

På vägen till Robban....



Framme!




Mamma hoppade sen upp och red lite dressyr i trädgården, haha!




Snart hemma igen! Över bron och en bit till :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback