Onsdag idag

Vilket underbart väder det kommer bli idag :D Måste sola lite när det är fint väder för en gångs skull ;) Stallet väntar vi med tills i eftermiddag så jag har ätit och så innan då det lär bli många timmar i stallet ;)

Kanske blir tre hästar för mig som ska ridas + en lektion :) Vi får se helt enkelt! Det kanske bara blir en också så jag väntar med att skriva ut något mer om det! Nu ska jag äta frukost och sen duscha och efter det lägga mig i solen och bara njuta!! :)

Blev sugen på att göra Sisse tävlingsfin med knoppar och vitt schabrak + benskydd! :D Vad tror ni? Det var ju över två årsen jag knoppade sist! :O Men det blir nog lika bra för det ;) Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback