Resultat från ikväll

Det blev en väldigt lyckad "CR-hoppning"! :D Tur jag kom på idéen haha! ;D Vi slog upp en bana så det blev 8 språng och det var roliga svängar m.m. Alla verkade vara nöjda och glada efteråt vilket var roligt! :D Tack alla för alla hjälp, hade ju inte gått om ni inte hjälpt till ni också! :)

Sisse var mkt fin på 80 rundan och vi blev FELFRIA! :D Så det hade blivit en rosett, får göra en egen! ;D hahaha.
Sen debuterade hon 90cm. Kände också bra, lite korsgalopp blev det i båda klasserna, vrf har jag ingen aning, knas häst. Gasade på lite för jag tyckte det gick liite "segt". Gick inte i det tempot Sisse brukar ha när det gäller hoppningen men nu var det ju högre så då fick hon väl tänka till lite. Tryckte på henne för mkt mot ett rättuppstående och tog ej tillbaka henne så det blev en rivingen. Helt klart mitt fel där! Tog sen två språng på 100cm, kändes bra :)

Tack Malin Stäbe som fotade oss!! :D<3 Jättefina bilder blev det så nu får ni allt kommentera!

80cm:



Korsgalopp i en ganska snäv sväng, ja det ser lite roligt ut! ;D






90cm:







Två språng på 100cm:






Min fina häst <3 Tack ännu en gång Malin för fotningen!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hon har blivit jättefin! :D finns de på oss andra också :)

2011-07-21 @ 20:24:10
Postat av: Amanda

Jag svara här, ja det finns det :D Massa fina på dig och Sofia iaf :D Lägger upp dom här också ;)



TACK, det värmer <3

2011-07-21 @ 20:42:28
URL: http://stallsm.blogg.se/
Postat av: Malin Stäbe

raderade också mycket för jag trodde att du inte vill ha bilder på alla andra :D men tyckte att Sofias bilder blev så dina,vissa iaf.



är gärna med o fota nästa gång med :)

2011-07-21 @ 22:41:43
Postat av: Amanda Nilsson

oj vilka snygga bilder!! <3

2011-07-23 @ 22:15:37
URL: http://resilient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback