Rida idag...

Godmorgon på er kan vi börja med! ;) Det jag just sitter och tänker på är att jag ska till stallet och ta ett härligt dressyrpass på Sisse idag :D Varför jag är så ivrig på att komma iväg till stallet vet jag inte, det är nog för jag har en sån underbar och go häst! :D

Min ryttarlicens är betalad nu också för detta året så nu kan vi åka och tävla lokalt kanske :D Vi ska också kolla upp med hennes vaccination, var något problem med en stämpel i passet som vet. hade missat sist :/ Men det löser sig fort och transporten är iväg på en extra koll just nu ;) Eftersom det inte blir CR idag så åker vi kanske nästa vecka ist...mer om det kommer att komma.

Nu, slänga i mig frukost och ladda kameran tills senare :) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback