Skogen och knoppad

Det blev en barbacka tur ut i skogen på Sisse, vi var ut ca 45 min. Blev en galopp också :D Gjorde lite skänkelvikningar, öppnor och slutor i trav på sandvägen :) Gud så fin hon var! Hade mkt häst under mig och framför mig! Vi gick sen ner till sjön och plaskade lite :) Provade sen knoppa Sisses man lite fort då jag hade bråttom. På 15 min var jag klar och resultatet blev ju inte så dåligt :P Andra gången jag knoppar henne ...Tycker ni att knopparna ska vara lite mindre och inte så tjocka? :)



Haha, jag måste berätta när jag skulle hoppa upp på henne xD Tog i lite för mkt när jag skulle upp så hamnade nästan på andra sidan hästen och i vattenpölen/lerhögen som ni ser på bilden, hahahahah! Snäll häst jag har som stod stilla och inte flyttade på sig för då hade jag legat där :P



Kommentarer
Postat av: Malin s

nää tycker det var lagom avstånd mellan knopparna och lagom tjock! :)

2011-07-22 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback