Swarovski armband

Dessa swarovski armband från Charlies är riktigt snygga! Man kan välja om  man vill ha fyra elr två rader med stenar :) Dessa kostar 399:-

 Klicka för större bilder!

Men det finns även en lite billigare och nästan precis lika snygg variant som swarovski armbanden för 199:-!
Klicka för större bild!

Vad tycker ni om armbanden? Jag antar att man har dom när man tävlar men man kan ha dom för övrigt också? :) Jag hade ju haft mitt om man skulle köpa till tävling! Syns ju dock inte om man har kavaj på sig :P


Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

Fin blogg, vad gör du? :D

2011-07-09 @ 21:05:45
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Frida C

Jag köpte ett i Falsterbo med 4 rader och jag är supernökd med mitt, det glittrar jättefint i solen! :D

jag såg jättemånga ryttare där nere med såna och jag har haft mitt nästan varje dag sen Falsterbo (a) så det håller ju verkligen bra :D

2011-08-14 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback