Tävlings sugen!

Är så fruktansvärt tävlingssugen så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Det var över två år (!!) sen sist jag tävlade lokalt! :O Hur har jag klarat mig!? Känner att jag måste ut snart så har har letat massa tävlingar! Men Sisse har bara varit utanför och tävlat en gång innan på en klubb, så några CR till får det bli innan det blir till att gå upp på lokal nivå...Pratar om hoppning nu så alla hänger med ;)

CR den 21 juli på hemmaplan - 80-90cm.
CR den 27 i U-hamn - 80, 90cm.

Har inte tittat längre men går det bra på dom två CR så blir det att gå ännu ett snäpp upp på 90-1m! Sen ska det ju självklart kännas bra på 90cm innan vi går på 1m. Sen ett litet "problem",  vi åker ingenstans om hon inte går att lasta :/ Hoppas vi hinner ta en tur i transporten innan den 27 för annars blir det inget :( Hon är ju inte svår elr så. Hon går in snällt men vill inte gå in med bakbena haha. Det är när jag ska gå under bommen där fram som hon blir osäker. Utan mellanvägen går det kanon! Hmm...Knas häst!

Vill ha fler prisrosetter! Just nu har jag 12st blågula, 9st blåa, 5st gula och 2st röda :) Alla med Kalle <3 och en himlans massa planketter! Inte alla på bilden men det förstod ni nog ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback