Trööött!

Är riktigt trött, aldrig varit såhär trött efter två jobbdagar bara :S Har inte vart så mkt folk idag heller, gick 80 varv :P Men jag gick mest, hade snabbaste hästarna ;) Så det var väl mkt folk idag i parken ändå. Vi fick smörgåstårta som lunch, gott! Tror det har varit besöksrekord i parken i veckan så det var nog därför vi fick det idag, dock jobbade jag inte då det hade varit det :P

Nu har man ätit lite pizza och nu mumsar jag på lite polly! Orkade inte rida Sisse ikväll... Men imorgon då får jag rida henne :`) Vi ska bara köra lite lång och låg form imorgon, inget annat krävande så som det varit ett tag. Kan vara bra att mjuka upp kroppen lite extra och vila från skänkelvikningarna och allt annat. Mamma är med och fotar så ska se till att kameran är laddad och klar! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback