Hoppning på Sisse!

Då var man hemma från stallet, blev lite längre än planerat ;) Hoppade Sisse i paddocken och Linnea var med och fotade och Linda var med och hjälpte till och tittade + red lite i slutet! Sisse var fin och hoppade med med stor glädje som vanligt! :D Hon var superfin mot hindrerna, lyssnade lite för bra på mig så vi hamna i undertempo (!!), trodde det var omöjligt men inte :D Haha. Tog också några språng på en oxer på 1m och som var ganska bred. Vilka språng hästen får till då! :O Mantag får man ta om man ska hänga med i hennes språng ;) Hon hoppar med så mkt rygg, otrolig känsla! :D När Linda kom sen mot en oxer på ca 70cm så var hon inte med på Sisses stora språng så hon kom lite efter ;) Sen var hon med bättre! :) Tyckte Linda fixade det bra för att vara första gången!

Jag är riktigt nöjd över henne och hon var svettig från topp till tå och skummade lite överallt ;) Och undrar ni om bilden under och kanske andra bilder så försökte jag få henne att landa i rätt galopp så fick överdriva och ibland gick det och ibland inte :P






Bilderna när jag hoppar 1m nedanför :)





Och nu kommer några bilder på Linda och Sisse, fotade av mig! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback