Underbar dag/kväll!

Har vart med Linnea i timmarna 4 i stallet och har nästan precis kommit hem och just nu laddas det upp över 500 bilder in i datorn som vi tagit idag! Det blev inget dressyrpass med Sisse då det var för varmt för det så vi tog en prommenad/ridtur i skogen ist! Vi turades om att rida på henne barbacka i skritt då bara. Stannade på ett ställe för att fota lite för det var härligt ljus m.m. Sisse var inte så sugen på att ha öronen fram bara :P Vi gick vidare till ängen och där red jag lite dressyr barbacka och Linnea fotade :) Och för första gången galopperade jag barbacka på henne, det var första gången för Sisse också! Utmanade ödet kan man väl säga, första gången var det och så var det i skogen och ingen nosgrimma och ingen säkerhetsväst på mig ;) Men gud så kul det var!! :D Gick vidare till hoppbanan och hoppade även terränghindrerna där barbacka! Har film bevis + bildbevis på detta ;) Får nog redigera på en säkerhetsväst på mig om mamma ska se det ;) hehe.

Vi avslutade sen i sjön och det uppskattades! Sen till Biljanca och där red jag henne och hade sen lektion för dom! Mer om det i ett annat inlägg!

Nu bildbomb från första stället vi stannade och fotade på! :) Kommentera <3








Haha, titta inte för mkt på min fresyr bara, haft ridhjälm på mig x) Gillade ni bilderna? Kommentera isf! :D<3 Både jag och Linnea som tagit dom!




Kommentarer
Postat av: linnea

vad duktiga vi är på att fota! :D

nu får du ladda upp alla andra bilderna också! x) hehe

2011-07-07 @ 00:31:53
Postat av: viktoria

jättefina bilder!! :) Sådana vill jag också ta hihi! :D

2011-07-12 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback