Vart tog magin vägen?

Vart tog magin vägen igentligen hos Totilas? Jag måste själv säga att jag blir besviken när jag ser Totilas nu, man sitter inte som klistrad framför datorskärmen och följer inte varenda steg hästen tar när man ser Totilas och Rath tillsammans. Det vara verkligen något magiskt mellan Totilas och Edward när man såg dom på dressyrbanorna tillsammans! Jag känner inget "wow" inom mig när jag ser Rath och Totilas, kanske har det där magiska stannat hos Edward? Det verkar som det iaf. Visst tar det en tid att rida in sig på en häst,  men Totilas kommer aldrig att att gå som han gjorde med Edward.

 Det är flera missar dom gör på filmen under som jag tycker att man inte får missa på.



Vad tycker ni om Rath och Totilas?

Kommentarer
Postat av: Linda - tävlingsryttare

Edward och totilas var verkligen ett. Det bandet dom två hade kommer nog aldrig Rath få upp. Men vi får vara glada över att vi fortfarande får se honom på tävlingsbanorna :) Det är en häst på miljonen!

2011-07-01 @ 20:33:11
URL: http://nattstad.se/lindawigren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback