Växlande väder...

Vilket knasigt och växlande väder det varit idag då! Jättejobbigt om jag får säga det själv :P Det har ändå varit mkt folk i djurparken. Gick 70 varv! Hade också dom snabbaste hästarna så inte konstigt att jag gick dubbelt upp emot dom andra hahah :P I början av dagen regnade det lite och sen var det mest mulet och sen blev det helt klarblå himmel och riktigt varmt! Sen efter ca 15min blev det kolsvart på himlen och det kom världens skyfall! Härligt att gå i t-shirt då när det regnade som mest :P Sen har det åskat lite också och då stänger vi ponnyridningen en stund ifall hästarna skulle bli rädda... Just nu åskar det inte men det kommer säkert att göra det ikväll då vädret vissat det.

Sisse vilar idag, skönt för henne när hon gått några dagar i sträck och imorgon också och kanske på måndag! Hoppas jag orkar och hinner på måndag då jag ska tävla på torsdag! :D

Åhh vad jag är ridsugen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback