11 dagar senast :O

Det är 11 dagar jag senast red! :O Shit vad tiden går fort, ska det gå så här fort lär jag ju inte hinna att rida på hela sommaren haha xD Nej nu får jag ta och skärpa mig! Men inte blir det någon ridning denna veckan som kommer heller :´( snyft! Ska vissa er vrf ;)

Måndag: Hjälpa mamma hela dagen med städning i garaget m.m. Hinner nog jobba henne i från marken en kort stund.
Tisdag: Jobbar hela dagen
Onsdag: Är en av ledarna på ridläger, hela dagen alltså med övernattning till nästa dag.
Torsdag: Ridläger hela dagen + övernattning
Fredag: Ridläger halva dagen, hinner ta och träna med Sisse från marken.
Lördag: Jobbar hela dagen
söndag: Jobbar hela dagen
Måndag: jobbar hela dagen


Vaddå fullspäckat schema för min del?  :O Kommer vara riktigt trött efter den veckan ;) Men det ska jag klara av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback