Bilder del 1

Linnea var snäll och fotade idag under ridpasset :D Tack så mkt!!! Sisse gick helt okej, krävde inte så mkt av henne för att det var så varmt + att hon är brunstig och har två tapp skor ;) Hon var ändå pigg och glad även om det var varmt! Efter ca 30min jobb i paddocken gick vi ner till sjön för att avsluta där :) Sisse stod och plaskade en bra stund och körde ner huvudet i vattnet, så söt!

Haha, vet ni, det roligaste var nog att jag inte hade tänkt att matcha :P Tog bara på mig någonting och så tog jag ett schabrak som var rent och ja det blev ju som det blevt! :P Haha.




Mina favorit bilder kommer nu :D



Och så får ni ett smakprov från när vi besökte sjön också så länge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback