Blir snart galen!

Datorn är segare än segast idag!!! Blir galen på den och snart köper jag en alldeles egen tror jag innan denna går sönder! Har också alldeles för mkt bilder på denna datorn så håller på att rensa bort alla dåliga bilder och bilder jag inte tittar på längre. Men en egen bärbar data hade suttit fint som jag kan ta med mig överallt :) Så det sätter jag upp på min "köp" lista ;) hehe. Bra när man tjänar egna pengar och lönen kommer också imorgon :D

Har också sprungit fram och tillbaka från gaderoben till spelen till mamma ett x-antal ggr under kvällen! Jag vet inte vad jag ska ha på mig på midsommar och hittar ingenting :/  

Bara för detta ska jag titta på lite datorer på nätet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback