Bra dag på jobbet!

Har vart en bra dag på jobbet! :) Lagom varmt och knappt inget folk och go jobbarkompisar och hästar! Kan nog inte bli så mkt bättre! Hade sötnosen Yahoo idag också innan lunch och vi gick bara några få "träningsvarv" runt spåret. Det är hans första år på ponnyridningen och är lite små busig av sig med lite egen vilja men jag gillar han ändå väldigt mkt! Jag brukar väl gilla dom hästar som sticker ut och är lite "jobbiga" ;) Kul utmaning. Gick runt 5 varv bara innan lunch. Sen hade jag Kotten igen, han är bara så underbar! Jag kan inte fatta att det är hans första år på ponnyridningen, guda snäll verkligen! Blev bara 20 varv totalt idag och jag gick ändå mest av alla vi som jobbade idag :O Det var inte mkt det! :P



Kommentarer
Postat av: juliasivén

sv: ja, dom är så snygga!

detsamma! :)

va har du för häst? :)

2011-06-14 @ 19:24:37
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/
Postat av: juliasivén

okej, va kul, fin var hon :) det är alltid kul att utvecklas tillsammans med en häst, ni kommer säkert gå långt! :)

länkbyte i ett inlägg? :)

kram!

2011-06-14 @ 19:44:21
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback