Gårdagens roligheter

Hade super roligt och trevligt igår! :D Lite fotografering och så på torget först i 45 min och sedan åkte alla vidare till lokalen vi skulle vara i resten av kvällen. Tyckte det var mysigt där och först så var det direkt förrätt som var superduper god! Ett band var där och spelade härliga sommarlåtar och alla sjöng med. När vi sjungit och lite annat imellan så var det dags för varmrätten! Så otroligt (!) gott var det, mums! Kycklingfilé med en riktigt, riktigt god sås till med klyftpotatis och sallad till :) Trodde jag skulle spricka! Lite sång imellan varmrätt till efterätten som var riktigt god också! Chockladpannacotta (stavning?) med färska bär och grädde till, gah så gott!

Sen var det paus en stund och sen började festen! Bra musik och bra band tyckte jag :) Dock kunde jag inte dans så mkt med min  långa klänning :P Men hade lika roligt ändå!! :) Massa godis m.m. fanns det också att mumsa på. Även ett lotteri med riktigt fina priser fanns det där alla kunde få något. det fanns presentkort på olika ställen tex på inter sport för 350kr! Jättefina priser verkligen!

Tack alla 9:or för en trevlig och rolig kväll <3 

Kommer kanske lägga upp några bilder från torget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback