Gästbloggning!

Hej!
Tänkte jag kunde köra på en gästbloggning jag också höhö.
Min blogg är bara intressant för dem som vill veta vad jag gör med mitt liv.
För det mesta handlar det om mina djur, stall och jobb. Jag själv är 20 år gammal (det kan man inte tro med min fjantiga personlighet haha!) Bor i Limmared tillsammans med min mor, syster och två hundar. 

Den ena vid namn Hampus försökte jag börja träna agility med vilket gick ganska bra men jag har inte tålamod till att ta tid att träna. Den andra heter Dennis om ni ville veta det. xD
Jag är rätt bekväm av mig och helst ska allt serveras på silverfat. 
Det bästa och finaste jag äger är mitt 15 åriga irländska sto vid namn Brie. Men jag kallar henne Osten, varför får ni räkna ut själva ;)


Jag köpte henne i november 2010 och hon är min första egna häst. Hon har tävlat internationellt 140 så jag köpte henne för att hon ska lära mig. Själv har jag tävlat hoppning med ponny upp till LC (90cm) men har aldrig kommit upp på några större höjder vilket jag vill. Sen har jag suttit på häst sen jag kunde gå men aldrig haft möjlighet till att tävla högre klasser och därför hoppas jag att vi kommer komma långt ihop.
Än så länge ligger vi på LD-LC nivå men jag planerar att debutera LB (110cm) ganska snart. 



Men åter till min blogg, jag uppdaterar helt enkelt när jag anser att jag har något att skriva om.
Headern kan jag ju inte direkt skryta med för jag suger totalt på vad allt som heter photoshop.
Om någon har lust får man gärna göra ett försök!
Jag skriver om mitt hästliv, tävlingar, fritid you name it så är ni nyfikna på hur det går så får ni helt enkelt kika in på http://petrajosefsson.blogg.se/
Nästa planerad tävling är i Bollebygd 19 juni, då är det 95-1m som gäller.
Jag tävlar för Borås Fältrittklubb men hästen står i Länghem. Till hösten planerar jag att rida div 2 med lag så då får vi se hur det går då.  Ha det så bra så kanske vi syns :) //Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback