Gästbloggning på G nu!

Hej, Jag är en tjej med mycket foto intresse, just nu har jag systemkameran Nikon 3100D med objektiven 18-55mm (det vanliga) och sen ett Sigma 70-300mm. Jag är bäst på att fotografera djur då dom rör sig och då slipper man hålla still kameran som till exempel när man fotar på blommor.
Jag har ju även två hästar som jag har tar hand om men jag har bestämt mig för att sluta blogga om dom då jag ändå bara rider ut i skogen på stoet, men självklart så kommer jag fortsätta att publicera bilder som jag har tagit på dom!



Var i väg den 5 Juni och fotade för första gången på en hopp tävling, den var i Grästorp. Några av mina favorit bilder får ni se under :)





Min blogg heter http://ivanssons.blogg.se men ny design är på g ;) en snyggare och stil renare.
Just appropå design, header och allt sånt. Så gör jag bilder (collage), headers och designers till andra. Men endast när jag har tid ;) Och någon kö finns inte så om du skulle höra av dig till mig när jag inte har tid och sen om någon annan hör av sig när jag har tid så kommer jag att ta den, tyvärr, så det gäller att ha tur ;)
Men kan ju säga som så här, nu i sommar så kommer jag att ha mycket tid och har då tid till många bilder, headers, designers, och allt vad det nu kan vara som ni önskar :)
Mega kramar från Linda! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback