Gästbloggning!

Hej, jag heter Emelie Carlsson och kallas “Memme”, jag är 13 år och bor i en liten by som heter Månstad.
Jag är rätt glad och sprallig tjej som gillar kompisar och såklart mina djur! Jag har jätte många djur på gården där vi bor... Ett djur är hund och han heter Alexander men kallas “Alex”, två kaniner som heter Mira och Sally, 4 Höner men vi hade 5 men en tog självmord i en vatten hink till hästarna & sist men absolut inte minst här på gården är våra 3 hästar Inka, Mysan “My” & Björkhems Zara-Mi “Zara”.. Jag har börjat tävla lite lokalt nu med Zara div 3. Min favorit häst affär är Hööks & MyOne..
Detta var lite om mig och mitt liv!

På bilderna så är det jag och min fjording Zara, en New Forest / halvblod är My & Inka är shettisen ..




Besök gärna min blogg http://duvetmemme.blogg.se & [email protected]


Kramar !;*

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Forsätt att skicka in! :D


Kommentarer
Postat av: carolina

är detta er kompis eller har hon typ vunnit gästbloggning? :)

2011-06-12 @ 18:33:44
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback