Hejsvejs!

Idag är det kallt ute, brr blåser också så håller mig nog inne ;) Förutom när jag ska till stallet då.

Hinner nog börja sätta igång Sisse nu i veckan ändå :) Får bli paddocken men rider nog inte mer än 20min i trav och skritt till en början :) Som det ser ut nu fotar mamma också :)<3 Resten av dagen ska jag röja bland mina hästsaker i garaget. En hel del kläder, stövlar och schabrak i ponny/cob storlek som ska slängas om det inte finns intresse för dom :) Nu ska jag fixa resten av bilderna jag tog på hoppträningen igår så ni får se dom :D

Jag är sugen på ett ordentligt ridpass nu efter jag också har hållt upp! :D Men det får nog vänta i en tre veckor heller något :/ Om det inte finns någon annan häst man kan låna/rida :P



Kommentarer
Postat av: Katrine

Åhh tack vad glad jag blir!! :')

2011-06-13 @ 12:36:49
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback