Hemmma!! :D

Hej på er alla goa bloggläsare! :D Skriver detta hemmifrån och sitter nu vid datorn :D Blir två nätter hemma nu då jag ska till High Chaparral imorgon tidigt :D Ska bli så kul, min enda lediga dag denna veckan också ;) Ska bli så skönt att sova i sin egna säng och vovven under täcket <3 Kommer bara bli så varmt!

Dagen på jobbet var lika varm som igår! Det blåste och fläktade något mer bara vilket var skönt :) Gick inte mer än 20 varv idag på ponnyridningen så det var skönt för hästarna i denna värmen och för hos ponnytjejer! ;)

Tänkte också säga att imorgon blir det westerntema på bloggen med massa inlägg :D

Imorgon träffar jag även min lilla häst <3 Therese är och rider henne just nu och det går nog superbra! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback