High Chaparral

Kan säga så här, det var v ä l d i g t varmt när vi var på High Chaparral idag! Svettades om armarna till och med! Det var som en enda stor gryta där tävlingarna var och solen låg på hela tiden och det fanns ingen skugga och ja, man kokade! ;) Hehe. I första klassen som jag inte kommer ihåg vad den hete nu när jag skulle skriva det började iaf 12.00 och där var Madde och Duffy, Filippa och Silver Dream och Emelie och hästen vet jag ej vad den heter om det kanske kan vara Windy? Men det var iaf dom från Länghem som var med och jag tycker tjejerna gjorde bra ifrån sig! Dom tävlade ju mot dom i eliten! Lite bilder på dom :)

Filippa och Silver Dream:








Madelen och Duffy:





Emelie Berg och Windy?




Vill ni ha bilderna så skicka mail adress i en kommentar så skickar jag dom!

Kommer fler bilder på andra ekipage om så önskas i en kommentar!


Kommentarer
Postat av: thethule (alice)

jag vill gärna se fler bilder :)

2011-06-30 @ 19:58:55
URL: http://fjordingpower.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad gick de ut på? :) vill med se fler bilder ;)

2011-06-30 @ 20:07:59
Postat av: emelie berg

har du fler bilder? alltid kul och ha^^

2011-06-30 @ 20:59:07
Postat av: Madde

[email protected]



skicka bilderna:D tack;)



jättefina bilder

2011-07-04 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback