Ingen ridning :(

Jag måste var riktigt skoltrött nu då jag har somnat varje dag efter skolan i nästan en veckas tid! Sov nästan två timmar efter skolan innan idag och mamma väkte mig för vi skulle till stallet :P Haha!

Myste lite med Sisse i stallet och mamma ringde runt till 1000 hovslagare, inte riktigt så många men kanske 6st? Ingen svarade och om dom svarade så kunde ingen fören om en vecka, senast! Så nästa tisdag var den tidigaste tiden! Snyft, jag vill ju riiiida! Så jag kan nog strycka mig från dom tre CR som kommer ...Det är ju nästan så man ska gråta?! Men jag får väl ta och jobba från marken elr någt? Hmm... Lastträna lite kanske också?



Gjorde också mina Tretorn stövlar nya och fina, ska ju ha dom i skolan imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Boka tid från gång till gång så slipper man ringa runt i sista sekund och jaga hovslagare :)

2011-06-08 @ 19:55:44
Postat av: Amanda

Svar; Men ibland kan det ju gå olika lång tid mellan skoningarna och så vet man ju inte om mamma jobbar elr inte ;) Nej, det skulle bara bli krångligt :P

2011-06-08 @ 20:00:03
URL: http://stallsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback