Kan inte förstå att det är sant...att du är borta

Det var som en chock när jag tittade in på facebook när jag vaknade i morses och brast ut i tårar när jag såg att det stod Vila i frid med en bild på dig under Jenny.




 Jag visste att du hade varit halt ett tag när du kom in från hagen, men inte kunde jag tänka mig att det skulle sluta så här olyckligt :´( Hennes ägare hade gjort allt för att få henne bra men när dom skulle till veterinären nästa gång konstaterade dom att Jenny bara skulle kunna gå som sällskapsponny resten av sitt liv och då var det ända rätta att låta henne somna in då hon var en ponny som älskade att jobba och vara ute och tävla. Jag är glad att Mimmi och resten av dom som var delaktiga i detta tog detta svåra beslut <3 Jenny hade inte mått bra av att bara gå i hagen...Veterinären hade också sagt, och eftersom hon är felbyggd med så korta framben och så hög rumpa hade inte hennes framben klarat av att gå som ridhäst. Så jag är glad att det slutade så här ist för någon hemsk olycka <3  Men hennes ägare gjorde det rätta att låta dig somna in <3

Jag kan inte förstå att du är borta föralltid! Jag hoppas du har det bra och att du galopperar på dom evigt gröna ängarna just nu och är häst och lever ditt liv där <3



För er som inte vet så var Jenny min D-ponny en gång i tiden <3 Jag är så otroligt tacksam för den tiden vi hade ihop. Jag lärde mig enormt mkt när jag hade dig. Du var så speciell på ett mkt bra sätt <3

Vila i frid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback