Min goa häst <3

Jag slapp regnet när jag skulle rida vilket var riktigt skönt! Solen tittade fram och jag var tvungen att ta av mig lite kläder ;) Mamma hade kameran i högsta hugg och tog en massa bilder <3 Tack!! Sisse var mkt fin att rida, körde lång och låg form hela tiden tills det var dags att galoppera, då kortade jag upp henne lite och satte mig ner ett varv i trav först och sen fattade jag galopp :) Hon låg på som bara den och jag försökte göra mig så tung i sadlen som möjligt men man studsar bara upp igen haha. Vi båda hade lite egna viljor där ett tag i början av galopparbetet men sen när jag fick koll på henne och hon började lyssna på mig så slappnade hela hästen av i hela kroppen och galoppen blev så mkt rundare och goare! <3 Travade sen av i lång låg form :)



Har fler fina bilder som jag ska vissa er senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder din mamma tar!

2011-06-22 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback