Nu var allt packat och klart!

Då var allt packat och klart inför min "flytt" till Borås på lite över en vecka! :) Känns som jag har med mig hela min gaderob om jag ska vara ärlig haha :P Vardagskläder, jobbkläder, ridkläder, ridskor, vanliga skor, kamera utrustning och lite annat smått som smycken :) En hel del saker! ;)

Ni undrar kanske vrf jag har med mig ridkläder? Det finns massa hästar nära där mormor bor så jag hade tänkt att gå och fråga om jag får rida lite, hahaha! Gjorde det för något år sedan och visst fick jag rida! ;) Sen kanske jag hälsar på en kompis om tiden räcker till!

Det går inte att ladda upp någon bild elr ta ur arkivetheller :/ Tråkigt och dåligt!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback