Oj vad jag ska hinna med mkt idag...

Idag är det mkt som ska göras! Mamma vet inte heller längre om hon vill rida Sisse under dom tre veckorna lite smått. Hon är rädd att förstöra arbetet jag gjort med henne men hon har ju inte någon kondition för 5-öre min lilla häst. Svettig bara efter lite framridning i lång och låg form i trav blir hon :P

Jag ska packa massa kläder då jag kommer bo i Borås i lite över en vecka och då ska det vara jobbkläder med + massa annat! Jag måste också hitta vad jag ska ha på mig på midsommar imorgon då pappa kommer ikväll och hämtar oss. Hästen ska också ridas och bloggen ska uppdateras ;)

Nej, nu blir det snabbt in i duschen och sen är vi nog redo här hemma att åka till stallet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback